Рус Бел
Галоўная // Адміністрацыйныя працэдуры // Выдача сертыфікатаў адпаведнасці на прадукцыю, работы, паслугі, персанал і іншыя аб'екты ацэнкі адпаведнасці, якія падлягаюць абавязковаму пацвярджэнню адпаведнасці ў Рэспубліцы Беларусь

Выдача сертыфікатаў адпаведнасці на прадукцыю, работы, паслугі, персанал і іншыя аб'екты ацэнкі адпаведнасці, якія падлягаюць абавязковаму пацвярджэнню адпаведнасці ў Рэспубліцы Беларусь

Арганізацыя, упаўнаважаная на ажыццяўленне адміністрацыйнай працэдуры:
Орган па сертыфікацыі прадукцыі і паслуг «БелСертыфікат» рэспубліканскага ўнітарнага прадпрыемства «Беларускі інстытут будаўнічага праектавання» Кіраўніцтва справамі Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь

Пералік дакументаў і (або) звестак, што прадстаўляюцца зацікаўленымі асобамі ў арганізацыю для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры:

  • Для выдачы сертыфіката адпаведнасці на прадукцыю:
    • заяўка (форма заяўкі на правядзенне сертыфікацыі прадукцыі);
    • пратаколы выпрабаванняў (пры неабходнасці);
    • справаздача пра аналіз стану вытворчасці (пры неабходнасці);
    • замежны сертыфікат адпаведнасці ў выпадку яго прызнання ў адпаведнасці з заканадаўствам (пры яго наяўнасці);
    • сертыфікат адпаведнасці на сістэму менеджменту якасці (пры неабходнасці);
    • заключэнне па выніках даследавання праекта па стварэнні прадукцыі (пры неабходнасці);
    • заключэнне па выніках даследавання тыпу прадукцыі (пры неабходнасці);
    • дакумент, які пацвярджае ўнясенне платы;
  • Для выдачы сертыфіката адпаведнасці на выкананне работ (паслуг):

Тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры:
10 дзён

Тэрмін дзеяння даведак або іншых дакументаў, якія выдаюцца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры:

  • 5 гадоў пры сертыфікацыі серыйнага вытворчасці прадукцыі, выканання работ (паслуг);
  • у выпадку сертыфікацыі партыі прадукцыі - на час тэрміну прыдатнасці тавару альбо яго рэалізацыі або без абмежавання тэрміну пры магчымасці адназначнай ідэнтыфікацыі кожнай адзінкі сертыфікаванага тавару.

Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры:
плата за паслугі

Прыём па ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур:
панядзелак-чацвер з 8.15 да 17.15, пятніца з 8.15 да 15.35;
г. Мінск, вул. Смаленская, д. 15, 11 этаж;
e-mail: bisp.os@mail.ru, os@bisp.by;
інтэрнэт-сайт: www.bisp.by;
тэл. (+37517) 285-29-26; 209-43-74;
тэл/факс (+37517) 209-43-76.

Карота Вадзім Яўгенавіч, дырэктар
тэл. (+37517) 226-42-12.

Кантактная інфармацыя

вул. К.Маркса, 38
220016, г.Мінск

Тэл./факс:
+375 (17) 222-35-56
E-mail: udp@udp.gov.by

Рэжым работы:
Пн-Пт з 9.00 да 18.00